image/svg+xml

Autor Tópico: [MOC] O meu primer trial truck decente...  (Lida 1311 vezes)

jorgeopesi

  • ..
  • *
  • Mensagens: 67
  • Technic fan
    • Brickshelf
[MOC] O meu primer trial truck decente...
« em: 08 de Dezembro de 2011, 21:04:17 »
Son novo aquí e que menos que amosar o último que fixen, porei algunha foto pero hai moitas del na miña galeria de brickshelf, desarmado e para o que queira que o faga. O proxecto durou dúas semanas e cumpre as nosas regras de trial aínda que non o puiden probar contra outros :-\, ten 25 studs de ancho, motor falso e todo o necesario. É un tatra 813, con motor 12 en v, 8x8, dous marchas de relaccións 9:1 e 14:1, e emprega dous motores normales e dous xl, pesa na súa última versión menos de dous kilos e sube bastante ben por calquer lado. Como cousa novedosa está a súa trasmisión os semieixos cun engranaxe de 20 cun de 12 encima que permite facer a suspensión e trasmisión a un tempo. Agardo que vos guste.





E un vídeo.

http://youtu.be/rjd2XnrzmMg
« Última modificação: 12 de Dezembro de 2011, 11:03:57 por Tito »

nomadsoul2k

  • .
  • Mensagens: 8
  • Fan de LEGO
Re: O meu primer trial truck decente...
« Responder #1 em: 09 de Dezembro de 2011, 19:31:36 »
Está excelente!  :-)d

Americo Verde

  • ......
  • *****
  • Mensagens: 15475
  • Old School. Gang member.
Re: O meu primer trial truck decente...
« Responder #2 em: 12 de Dezembro de 2011, 08:58:45 »
Boas Jorge.

Gostava de ver isso a subir ou descer uns obstáculos e preferencialmente que todo o material usado fosse LEGO, incluindo os elásticos! :)


Tenho alguma curiosidade em ver como se porta realmente numa pista de Trial :)
"Create like a god, command like a king, work like a slave!"

jorgeopesi

  • ..
  • *
  • Mensagens: 67
  • Technic fan
    • Brickshelf
Re: [MOC] O meu primer trial truck decente...
« Responder #3 em: 12 de Dezembro de 2011, 15:53:11 »
Tes varios videos na miña canle de you tube, o final quiteille as gomas e so leva amortiguadores, todo lego menos unha goma que fai de polea entre a trasmision e o motor falso de 12 cilindros. Xa non podo facer videos que está desfeito pero como colguei as instruccions seguro que algún dñia alguen o fai, se non podo volver facelo cando compita eu, gracias por velo...